Dutch Connexion | Portfolio
0
archive,post-type-archive,post-type-archive-portfolio_page,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,,qode-theme-ver-5.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive

Archive

FloriWorld

In 2019 werd de interactieve flower experience geopend, FloriWorld. Als Marketingmanager en MT-lid was ik tot 2022 verantwoordelijk voor de marketing, communicatie en media van het bedrijf en in 2021 kwam daar de algemene aansturing van de organisatie bij. Er zijn partnerships tot stand gebracht met verschillende...

It’s Alive | doelgerichte mediacampagne voor Tuinbouwsector

Arbeids-imago-campagne voor de Nederlandse Tuinbouw. Opvallende en doelgerichte mediacampagne om jongeren te interesseren voor een toekomst in de Nederlandse Tuinbouwsector. Media strategie en media inkoop. Link naar spot voor TV en online : https://youtu.be/sbzLrBVfglw  ...

World Expo Milaan 2015

Marketing en B2B activiteiten voor de Nederlandse deelname aan de World Expo Milaan 2015. In opdracht voor Stichting World Expo Milaan i.s.m. exclusief partner NCH (Nederlands Centrum voor Handelsbevordering)....

Markthal Rotterdam EN

Planning, organisatie, coördinatie en uitvoering van de opening van 'De Wereld van Smaak' in de Markthal van Rotterdam. In opdracht van de coöperatie 'De Wereld van Smaak', bestaande uit GroentenFruit Huis, Nederlandse Zuivel Organisatie, Nederlandse Brood & Banketbakkers Ondernemers Vereniging, Verstegen Kruiden & Specerijen, Kookpunt...

Zomerfruitfiets

Voor de productgroep zomerfruit is een promotiecampagne georganiseerd waarbij in ouderwetse bakfietsen door Nederland werd gefietst om het zomerfruit seizoen in te luiden. ...

Arbeidsimagocampagne Tuinbouw “It’s Alive”

Vanuit GroentenFruit Bureau gaf ik vanuit mijn expertise 'media' medewerking aan de werkgroep It's Alive, de arbeidsimagocampagne voor de Tuinbouw. Een bijzonder opvallende campagne met de eerste 3D website in Nederland. De campagne werd genomineerd voor de SAN award (stichting adverteerdersjury nederland)....

Retailers Nederland / Duitsland

Vanuit diverse bedrijven heb ik samengewerkt met retailers in Nederland en Duitsland, waaronder BCC, Mediamarkt, Praxis, Detailresult, Hoogvliet, Rewe, etc....

The perfecte beat award

De promotiecampagne 'Dat ziet er lekker uit' heeft kinderen op een leuke manier in aanraking laten komen met groenten en fruit. De campagne won in 2010 de 'perfecte beat award' voor de beste kids campagne. Zowel de vak áls de publieksjury verkoos deze campagne als...

Waterdrinker

Vanuit Trend-House P/P/P organiseerde ik diverse werkzaamheden voor Waterdrinker Aalsmeer, europa's grootste plantenexporteur. O.a. de planning en organisatie van de arrangeurs voor de presentatiekasten in de Cash & Carry, het communicatie materiaal en medewerking aan de beurs zoals Hortifair, Aalsmeer Market en IPM Essen....