Dutch Connexion | Portfolio
0
archive,post-type-archive,post-type-archive-portfolio_page,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,,qode-theme-ver-5.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive

Archive

It’s Alive | doelgerichte mediacampagne voor Tuinbouwsector

Arbeids-imago-campagne voor de Nederlandse Tuinbouw. Opvallende en doelgerichte mediacampagne om jongeren te interesseren voor een toekomst in de Nederlandse Tuinbouwsector. Media strategie en media inkoop. Link naar spot voor TV en online : https://youtu.be/sbzLrBVfglw  ...

Logo Nederlandse deelname
World Expo Milaan 2015

Marketing en B2B activiteiten voor de Nederlandse deelname aan de World Expo Milaan 2015. In opdracht voor Stichting World Expo Milaan i.s.m. exclusief partner NCH (Nederlands Centrum voor Handelsbevordering)....

Markthal Rotterdam
Markthal Rotterdam EN

engels Projectmanagement t.b.v. de opening De Wereld van Smaak in Markthal Rotterdam. In opdracht van de Coöperatie 'De Wereld van Smaak', bestaande uit GroentenFruit Huis, Nederlandse Zuivel Organisatie, Nederlandse Brood & Banketbakkers Ondernemers Vereniging, Verstegen Kruiden & Specerijen, Kookpunt Rotterdam, Gemeente Rotterdam, Platform Moeder Natuur. Credits...

pro2
Zomerfruitfiets

Een campagne voor zomerfruit waarbij in ouderwetse bakfietsen door Nederland werd gefietst om het zomerfruit seizoen in te luiden. ...

Logo_It_s_Alive_2
Arbeidsimagocampagne Tuinbouw “It’s Alive”

Vanuit GroentenFruit Bureau gaf ik vanuit mijn expertise medewerking aan de werkgroep It's Alive, de arbeidsimagocampagne voor de Tuinbouw. De campagne werd genomineerd voor de SAN award (stichting adverteerdersjury nederland)....

retailers def
Retailers Nederland / Duitsland

Vanuit diverse bedrijven heb ik samengewerkt met retailers in Nederland en Duitsland, waaronder BCC, Mediamarkt, Praxis, Detailresult, Hoogvliet, Rewe, etc....

Beat Aword
The perfecte beat award

De campagne 'Dat ziet er lekker uit' heeft kinderen op een leuke manier in aanraking laten komen met groenten en fruit. De campagne won in 2010 de 'perfecte beat award' voor de beste kids campagne. Voor deze campagne ontwikkelde ik o.a. een radiocommercial, televisiecommercial, online platform en...

waterdrinker defdef
Waterdrinker

Vanuit Trend-House P/P/P organiseerde ik diverse werkzaamheden voor Waterdrinker Aalsmeer, europa's grootste plantenexporteur. O.a. de planning en organisatie van de arrangeurs voor de presentatiekasten in de Cash & Carry, het communicatie materiaal en medewerking aan de beurs zoals Hortifair, Aalsmeer Market en IPM Essen....

logo_huisvandesmaak_fc copy
Huis van de Smaak

Het Huis van de Smaak op Floriade 2012. De sector inzending van de Tuinbouw heeft mooie prijzen mogen winnen. Aan dit geweldige project heb ik mijn steentje mogen bijdragen....