Dutch Connexion | Wie is Dutch Connexion?
16707
page,page-id-16707,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,,qode-theme-ver-5.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive
Silvia van den Aardweg is eigenaar van Dutch Connexion. Affiniteit met ondernemen, sierteelt en food zijn Silvia met de paplepel ingegeven. Geboren als Aalsmeerse, in een familie vol telers en kwekers. Zij is er trots op, in zo’n ondernemende familie te zijn opgegroeid!
s2

Carriere

In 1991 is Silvia haar loopbaan gestart op het gebied van marketing communicatie bij Sony Benelux. Zij heeft aan de wieg gestaan van het invoeren van de term crossmedia toen internet in 1993 beschikbaar werd.

Bij Endemol en Ivo Niehe Producties is zij bedrijven gaan koppelen aan crossmediale concepten om een commerciële boodschap op redactionele manier te verwerken binnen de kaders van de Nederlandse mediawet. In 2001 is zij uitgeroepen tot Mega Marketeer door het Tijdschrift voor Marketing voor haar inzet aan het crossmediale concept Starmaker.

Sinds 2007 is zij actief in de sierteelt en groenten en fruit sector. Voor GroentenFruit Bureau (Productschap Tuinbouw) werkte zij aan een aantal collectieve en EU-gesubsidieerde projecten waaronder Schoolfruit, 2×2, Conference peer, Huis van de Smaak (Floriade 2012).

In 2010 won ze met de campagne ‘Datzieterlekkeruit’ de Perfect Beat Award; De award voor de beste kids marketing campagne.

Voor diverse projecten waaronder de Libelle Zomerweek en Floriade, ontwikkelde zij big shoppers die zij via haar eigen netwerk liet produceren, van ontwerp t/m eigen productie in Azië.

Silvia

Silvia is een krachtig en doortastend persoon. Houdt van aanpakken en werkt in een hoog tempo. Openheid van zaken, doeltreffend, betrokken en kwaliteit zijn haar kernwaarden. Evenals het boeken van resultaten, snel kunnen schakelen en slim te werk gaan. Bureaucratie en het onnodig complex maken van zaken zijn niet aan haar besteed. Organiseert, structureert en delegeert. Creëert daarbij een soort familieband waarop totaal kan worden vertrouwd.