Dutch Connexion | Portfolio
0
archive,post-type-archive,post-type-archive-portfolio_page,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,,qode-theme-ver-5.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive

Archive

Markthal Rotterdam
Markthal Rotterdam EN

engels Projectmanagement t.b.v. de opening De Wereld van Smaak in Markthal Rotterdam. In opdracht van de Coöperatie 'De Wereld van Smaak', bestaande uit GroentenFruit Huis, Nederlandse Zuivel Organisatie, Nederlandse Brood & Banketbakkers Ondernemers Vereniging, Verstegen Kruiden & Specerijen, Kookpunt Rotterdam, Gemeente Rotterdam, Platform Moeder Natuur. Credits...

pro2
Zomerfruitfiets

Een campagne voor zomerfruit waarbij in ouderwetse bakfietsen door Nederland werd gefietst om het zomerfruit seizoen in te luiden. ...

Logo_It_s_Alive_2
Arbeidsimagocampagne Tuinbouw “It’s Alive”

Vanuit GroentenFruit Bureau gaf ik vanuit mijn expertise medewerking aan de werkgroep It's Alive, de arbeidsimagocampagne voor de Tuinbouw. De campagne werd genomineerd voor de SAN award (stichting adverteerdersjury nederland)....

Beat Aword
The perfecte beat award

De campagne 'Dat ziet er lekker uit' heeft kinderen op een leuke manier in aanraking laten komen met groenten en fruit. De campagne won in 2010 de 'perfecte beat award' voor de beste kids campagne. Voor deze campagne ontwikkelde ik o.a. een radiocommercial, televisiecommercial, online platform en...