Dutch Connexion | Portfolio
0
archive,paged,post-type-archive,post-type-archive-portfolio_page,paged-2,post-type-paged-2,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,,qode-theme-ver-5.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive

Archive

Waterdrinker

Vanuit Trend-House P/P/P organiseerde ik diverse werkzaamheden voor Waterdrinker Aalsmeer, europa's grootste plantenexporteur. O.a. de planning en organisatie van de arrangeurs voor de presentatiekasten in de Cash & Carry, het communicatie materiaal en medewerking aan de beurs zoals Hortifair, Aalsmeer Market en IPM Essen....

Huis van de Smaak

Het Huis van de Smaak op Floriade 2012 in Venlo. De sector inzending van de Tuinbouw heeft mooie prijzen mogen winnen. Aan dit geweldige project heb ik mijn steentje mogen bijdragen....

Big Brother

Big Brother was een van de eerste crossmediale concepten in Nederland. Bij de eerste Big Brother in 1999 was ik betrokken vanuit Sony Benelux,  een van de hoofdsponsors van het concept. De series daarna, was ik betrokken als sponsormanager en verzorgde ik de sponsoring in...

Gruitboxen

Voor het project Schoolgruiten / Schoolfruit heb ik deze broodtrommels, zogenaamde Gruitboxen, laten produceren en importeren. Alle scholen die starten met Schoolfruit ontvingen voor elke leerling een Gruitbox. De Gruitbox is kenmerkend door de uitsnede van een appel....

GFB

Voor verschillende collectieve (EU-gesubsidieerde en/of GMO) campagnes nam ik zitting in de stuurgroepen en/of commissies, zoals 2x2, Schoolfruit, Hardfruit, Zachtfruit, Elstar en Kropsla....

Zachtfruitcampagne: Pimp je toetje

Met deze guerrilla  promotiecampagne hebben we nieuws gecreëerd en hiermee media aandacht weten te genereren voor de productgroep zachtfruit. Kids zijn aangespoord om hun toetje te 'pimpen' met zachtfruit. Een verslag van het noordhollands dagblad van de zachtfruit campagne 'Pimp je toetje'....

Starmaker

In 2001 organiseerde ik de sponsoring voor de eerste crossmediale talentenshow van Nederland, Starmaker. Het programma werd uitgezonden door Yorin. In het programma werden geselecteerde jongeren tot muziekband gevormd onder begeleiding van een platenmaatschappij.Uit Starmaker kwam de band K-otic voort. In en rondom het televisieprogramma werden commerciële...