Carriere
In 1991 is Silvia haar loopbaan gestart op het gebied van marketing communicatie bij Sony Benelux. Zij heeft aan de wieg gestaan van de crossmediale marketing.
Bij Endemol en Ivo Niehe Producties is zij bedrijven gaan koppelen aan crossmediale concepten om een commerciële boodschap op redactionele manier te verwerken binnen de kaders van de Nederlandse mediawet. In 2001 is zij uitgeroepen tot Mega Marketeer door het Tijdschrift voor Marketing voor haar inzet aan het crossmediale concept Starmaker.
Voor de groenten en fruit sector werkte zij voor GroentenFruit Bureau (Productschap Tuinbouw) aan verschillende collectieve en EU-gesubsidieerde projecten waaronder Schoolfruit, 2×2, Conference peer, Elstar appels en het Huis van de Smaak (Floriade 2012).
In 2010 won ze met de campagne ‘Datzieterlekkeruit’ de Perfect Beat Award; De award voor de beste kids marketing campagne.
Voor diverse projecten ontwikkelde zij verschillende materialen zoals big shoppers en lunchboxen die zij via haar eigen netwerk liet produceren, van ontwerp t/m eigen productie.
Het organiseren en creëren van nieuwe dingen en partnerships is aan haar toevertrouwd.